Degen efter och dagen före

Fredag idag! Det är fint väder också.. Synd bara att alla mina skor är blöta efter en "kaffeolycka". Men jag har att göra ändå. Förre helgen var det tänkt att vi skulle fira min älskling men eftersom jag blev sjuk så gick det inte. Hade nog inte fått några gäster även om jag hade orkat varit uppe när jag hade haft magsjukan från helvetet. Man känner sig inte riktigt fräsch efter att ha legat med huvudet i en hink och spytt nästan oavbrutet i 13 timmar... Gick ner nästan 4 kg! Tyvärr var det mesta vätska men annars hade det varit bra.
 
Men idag är det nya friska tag! Jag är fri från både förkylning och magsjuka och har till och med kunnat simma igen! Det där med simning kommer jag nog komma tillbaka till. Men nu var det idag och helgen som står i fokus. Det blir att fixa en smörgåstårta idag. Eller två faktiskt, En med skinka och en med lax. Så även om mina skor är blöta och kaffedoftande så finns det annat att göra än att hänga upp sig på det. Jag har ingen bli heller för den tog älskling när han upptäckte att hans bil hade platt framdäck.
 
Så vad ska man göra förutom smörgåstårta? Med en dotter på 6,5 månad så får man vara glad om man hinner med något mer än henne. Tänk så ofta man skulle kunna göra något annat men fastnar hos henne när hon sover bara för att hon är så underbart vacker :)
 
Jag skulle ju fortsätta att berätta om allt som hänt sen jag skrev sist men det får jag nog göra i något annat inlägg. för nu sover den sötaste av söta så jag sla passa på att börja förbereda inför helgen. Börjar jag i tid så blir jag inte stressad av allt och hinner njuta av tillvaron.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0