En liten uppdatering

Nu var det sådär längesedan det kom ett inlägg från mig men det är sånt som händer när det är fullt upp.
Nu sover skruttan och jag känner för att blogga lite. Egentligen borde jag fortsätta med städningen men jag har förtjänat en paus.
Jag har varit på bröllop, ett mycket vackert bröllop och vad jag vet mitt första. Det har varit midsommar och skruttan utvecklas mer och mer för varje dag som går. Sen har det gått ett par veckor sen jag började med viktväktarna och visst längtar jag efter nåt onyttigt ibland men då får man göra ett val. Allt handlar om val. När jag går ner i vikt känns det lättare med valen. Jag vill gå ner i vikt och jag ska aldrig någonsin upp igen! Under helgen var vi hos mina föräldrar och under promenaderna där kände jag verkligen hur jag hade ändrats. Det gick mycket lättare att gå och röra sig. Vilken känsla det var! Den här veckan har dock inte börjat så bra som den förra slutade. Mensvärk och migrän började måndagen och gjorde att den i princip försvann helt. Först mot kvällen var jag smärtfri vilket var tur eftersom vi fick besök både av bror och mamma och pappa. Så då blev det att bjuda på middag och sen lyckades jag att "bli av med" det sista av äppelkakan jag hade o frysen så nu kan jag ju faktiskt baka igen! :) Har redan en äkta surdeg på gång... Har ingen aning om vad jag håller på med men det blir säkert bra, intressant i alla fall.
Nu vaknade skruttan så det får bli allt för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0