vårbild!

Dags för en uppdatering igen. Den här gången lyckades jag få med en bild (förra gången jag försökte gick det verkligen inte hur jag än gjorde). Jag ska också ta tillfället i akt att be om ursäkt, jag skriver nämligen från en bärbar och jag är inte riktigt sams med tangentbordet på den... Sen att jag ägt den i ett par år det hör inte till saken. Sen jag skaffade en smart telefon så har den tagit över många av datorns "sysslor" men att skriva blogg på den, nä. Där går gränsen.
Skruttan sover för närvarande men det kan ändras fort. Passade i alla fall på att packa när allt inför eftermiddagens simning. Sen försökte jag hitta och packa ner det som ska med till Fredriksberg för lite födelsedagsfirande av moster och hennes sambo. Blir att gå ut på middag. Där är mitt dilemma. Men jag har nästan löst problemet. Jag tror det, i huvudet kommer det bli bra men det brukar för det mesta ändra sig när jag ska genomföra det. Idag handlar det om kläder. Det blir för det mesta fel när jag väl ser mig i spegeln. Det är inte kläderna det är fel på. Jag menar jag skulle ju inte köpa kläder jag inte gillar. Det mig själv som jag inte gillar. Det har jag nog aldrig riktigt gjort. Gillat mig själv alltså. När jag var gravid accepterade jag mig själv eftersom jag var just gravid och det var såå mycket större än alla klädbekymmer i världen. Efter förlossningen var det lika. Jag hade fullt upp. Men nu... Nu finns det liksom inget kvar att "skylla" på. Jag är lat. Så är det bara. Så i mars började jag simma med en väninna, innan det hade jag så långsamt börja lägga om kosten och räta upp mitt liv lite. Jag köpte en träningskalender eftersom jag ville vara duktig och skriva ner allting och sedan jag började med allt det här har jag inte gått ner så mycket i vikt men förlorat 5 cm i midjan och minskat med hela 7 cm runt bröstkorgen. Det finns mer att ta av men nu känner jag att jag är på gång. När jag inte har ont i magen vilket kan komma lite då och då och jag har inte så mycket att säga till om.
Nu har min älskade kommit hem vilket är passande för jag känner mig lite social faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du kämpar ju på kvinna! Var stolt över dig själv! :)
Fin bild också!

Svar: jag försöker :) blev riktigt bra, försöker vara lite huslig emellanåt :)
Annica

2014-04-17 @ 14:27:27
URL: http://insaniacparttwo.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0