Miljoner planer

Det är vår!! Och varje vår så får jag dille på planering och gör-det-själv-projekt. Jag som normalt kan leva i kaos (eller kunde förut) när det gällde kläder och saker lite här och där, skriver listor och planerar rensningar överallt....
Jag ska städa altanen, rensa i sovrummet, slipa och måla matbordet och mycket annat. Men eftersom jag är lat och förvirrad så kan jag börja på många olika projekt men det är sällan de blir helt klara. Det tror jag att jag kan ha fått efter min käre far. Men det är bara bra för då kan man skylla på generna :)
Idag började jag dagen med blankt papper. Tänkte lite att vi får väl se vad som händer. Jag har sedan dess börjat rensa på verandan och tvättat sängkläder. Jag är inte klar helt med nåt av de två sakerna... Jag skulle tro att sängkläderna kommer bli klara idag, men verandan. Ja det får vi allt se...
 
Jag är hopplös.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Kul med projekt och ett varmare väder skapar förutsättningarna och energin! Tror det kommer bli kanon! :)

2014-04-24 @ 12:24:03
URL: http://hindrikes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0