Framsteg

Det går framåt. Katten börjar inse att hon är ensam katt i huset numera och har faktiskt varit upp på övervåningen några gånger idag. Härligt! Och mamma och pappa har varit här på besök. Vilket betyder att det händer lite med rummet/huset. Idag var det elen som stod på listan. Elen i detta hus är ett kapitel i sig som jag inte förstår fullt ut. Men det jag förstår är inte så positivt. Nog sagt om det för den här gången. Som tack för hjälpen bjöd jag på mat. Lamm med pisto från kokboken med viktväktaranpassade recept av Amir som vann Sveriges mästerkock. Vilken succé det blev! 
 
Blev en liten tur till simhallen och senare en hundpromenad med mamma, Signe och Sigge. 
 
Nu ör jag lika seg som katten så snart blir det sängen. Imorgon står babysim och tjejträff på agendan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0