Invägning och bananpannkakor

Igår tänkte jag att vi skulle vakna tidigt och gå ner på stan där jag skulle ha min invägning och hem igen. Invägningen var kl 8. Vi vaknade 7.35. Ingen promenad utan på med kläder på mig och skruttan, slänga sig i bilen och dra ner. Men trots den missade promenaden hade jag gjort ett bra resultat. -1 kg sen förra veckan 😊 
På väg hem tänkte jag att när vi ändå åker förbi kan vi lika gärna hoppa in på ica och handla lite. Som vanligt när man inte har någon lista med sig så fick man med sig mycket olika saker som man egentligen inte behövde men var bra erbjudande på... och när man kommer hem inser man att man glömt några av de saker man skulle ha från början. Jaja inget akut iaf.
 
Väl hemma gjorde jag bananpannkakor med blåbär vilket uppskattades av skruttan. Hur enkelt som helst! Och gott om man gillar banan. Hör gärna av er om ni vill ha receptet 😊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0