Ibland blir det inte som man tänkt sig

Så har det varit för mig hela veckan känns det som. Har varit duktig med promenader förutom söndag/måndag när vi var lite sjuka här. Var en snabbis till Ikea i tisdags för att köpa lite lampor och annat. 
 
I onsdags var jag så duktig att jag tog mig en tur till colorama. Men för att jag skulle få en längre promenad gick jag runt lite sicksack i byn på väg ner. Kände mig pigg och duktig och tänkte avsluta dagen med ett bad. Vaknade sittande i badkaret 20 min senare! Så trött trodde jag inte att jag var! Igår blev det lite städande för min del men jag blev inte klar. Det är svårt att hinna med någonting och framförallt att vara snabb och effektiv när man har en liten skrutta. På med kläder och iväg ner till Ica för att handla lite och möta upp älskling. Tyvärr kände jag redan innan hur huvudet började strejka. Löste det med en vanlig värktablett trodde jag men när vi kom tillbaka hem var migränen ett faktum. 
 
Idag började det bra. Tänkte ta och städa klart men migränen har återigen gjort sig påmind. Blää... Har tagit migränmedicin och väntar på att det ska gå över så jag kan plocka ihop det sista och ta ett varv i vardagsrummet med dammsugaren och så torka innan vi går ner till Ica matmäster. Får se hur det blir för än så länge vill jag mest såga av huvudet. 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Usch. Försök att ta det lugnt vännen, dammsugaren kan vänta. Ta hand om dig!

2015-03-06 @ 22:18:44
URL: http://insaniacparttwo.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0