Känslan

Jag brukar alltid vara nervös innan jag ska ha min invägning. Förra veckan hade jag gått upp 0.6 kg... suck...
Det var lite döden över det för jag kände att jag ju hade räknat mina propoints och rört mig mycket. Jag hävdar att min viktuppgång hade en hel del att göra med min pms. Jag brukar ALLTID gå upp innan mens så varför skulle det vara annorlunda den här gången?
I alla fall. Jag har gjort precis lika den här veckan förutom restaurangbesöket i lördags. Jag borde nog kanske vara mer orolig än jag är. Men det är så att jag prövade byxor igår :-) Dels ett par arbetsbyxor som jag köpte för nästan 5 år sen, dels mina arbetsbyxor. Mina arbetsbyxor passade jättebra vilket har varit något jag oroat mig för länge, väldigt länge. Jag kände verkligen hur en tyngd lättade från mina axlar samtidigt som jag knäpper mina byxor!!! De äldsta byxorna fick jag på mig men de satt som en andra hud över röven!
Målet är att arbetsbyxorna ska bli för stora och på sikt ska även varselbyxorna (mina gamla arbetsbyxor) bli för stora.
 
Igår var jag på promenad med kusin, idag blir det simning. Imorgon kommer mamma, pappa och mamma sa att de skulle ta med Sigge så då blir det promenad medan pappa hjälper oss att renovera :-)
På torsdag blir det simning igen och på fredag kör vi promenad igen, kanske till Lyviksberget så får Tomas hämta upp oss där. Lördag blir det nog Sigge-promenad igen. Vad det blir på söndag vet jag inte riktigt än.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0